Awesome day!

Vaknade upp av att solen lös i mina ögon. Hur underbart som helst. Gick upp fixade mig och åkte iväg på inspelning av Camilla Läckberg.
Jag trodde det skulle vara roligt, men sitta två timmar på en stol och inte göra något funkade bara inte.. Så efter ett tag började vi spela in. Träffade även nära riktiga skådespelare, vilket var jätte roligt, snygga också ;)
Så nu står jag och väntar på att mamma ska dyka upp och hämta mig.


När ja kommer hem tar ja kort på de som ja köpte i Göteborg. Gjorde slut på 1000 kr på 6 plag.. Men nu har jag i alla fall kläder och underkläder.

Uppdatering kommer senare under dagen, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Dana

http://www.notar.se/fototavling/1809325284



Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Jag vill verkligen vinna en systemkamera!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden som det står

något med applikation sen godkänner du! Det skulle betyda mycket! Mitt rum är det med leopard täckeoch blommig tapet! ♥

2012-04-13 @ 19:51:48
URL: http://danamisaghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0