~Du kan kalla mig vad du vill, men tro mig vet redan vem jag är~

Första dagen är avklarad, & känns helt okej.
Det började lite trök, men efter nån timme eller så, började allt att bli som vanligt igen.


Började med mentors tid, då vi fick en lapp vi skulle fylla i om Elevens val, & satt och pratade med varandra.
Efter det gick vi på språk, då Tonje & jag satt inne i ett grupprum och pratade killar, & pluggade fysik.

Syslöjd med mammi efter det, där påbörjade jag min "one pice".
Studiepass, då vi fortsatte jobba med fysik. -.-


L U N C H !


Efter maten, & långa rasten hade vi matte.
Där pluggade vi till provet nästa vecka, på de man har svårt för.
Sista lektionen blev det Svenska, som vanligt. Där vi var nere i datasalen och tränade på det vi behövde i alla andra ämnen, då jag & Alexandra pluggade på våran redovisning i Engelskan.
En dagens oufit blev det också.
image description

Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste bilder, och kanske slänga in lite kritik i en kommentar också? Skulle bli sååhäär glad då! kram ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/blatt-2.html#comment

2012-04-17 @ 20:22:56
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0