~Går med höstskor på våren, alltid förbered för storm~

God morgon alla söta!
Precis gått upp, klätt på mig kläder & ätit frukost. Snart ska jag sminka mig lite lätt tror jag, och sätta upp håret i en bulle.
Ibland orkar ja inte sminka mig fullt ut. Så jobbigt att ha på sig. Kliar där eller akta sminket osv.. Bläää!
Så idag är det onsdag och det är kort dag, sköönt. Sedan så ska jag nog ut en sväng och jogga skulle jag tro, om det blir så planerat jag har tänkt mig, annars tar ja den turen på fredag.
Idag börjar vi med no. Ojoj, det roliga först... Eller... Sedan ett lika långt pass med So. Och efter det har vi SKV (skolansval) och då drar jag på möte med kamratstödjarna. Tror dagen slutar ganska bra!
Men nu ska jag åka till Annie. Får en dagens outfit sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0