God morgon alla söta människor.

Inte orkat att gå upp ur sängen. När man väl har lov ska man få sova.
Men har varit vaken i 1 timma för jag i tr kunde sova. Självklart, att man vaknar så tidigt. Samtidigt är det skönt att gå upp tidigt, ta sig en promenad och komma in, äta frukost och sätta sig och blogga!

Men idag då, så ligger man i sängen, men ska snart ner och äta frukost, sedan klä på mig. Eventuellt så sk jag till Matilda idag. Så blir awesome!
Men innan jag går till Matilda så måste jag gå till katten jag passar och ge mat.

Men nu måste jag gå, update later on!


Kommentarer
Postat av: ♫ ♪ uknowelin

Döfin blogg! :D

2012-04-09 @ 16:20:58
URL: http://uknowelin.blogg.se/
Postat av: A A R I N A

Hejhej sötis!

vill bara säga att jag seriöst ÄLSKAR din blogg, följer den minst 100000 ggr per dag! hahah!

men den är jätte bra och du är verkligen jätte fin!

många kramar från mig! <3

btw. det skulle vara grymt skoj om du skulle vara med i min "gissa kändis" tävling!

tre vinnare vinner en läkning :)

PUSS <3<3<3

2012-04-09 @ 19:08:27
URL: http://aarina.blogg.se/
Postat av: A A R I N A

Hejhej sötis!

vill bara säga att jag seriöst ÄLSKAR din blogg, följer den minst 100000 ggr per dag! hahah!

men den är jätte bra och du är verkligen jätte fin!

många kramar från mig! <3

btw. det skulle vara grymt skoj om du skulle vara med i min "gissa kändis" tävling!

tre vinnare vinner en läkning :)

PUSS <3<3<3

2012-04-09 @ 19:08:40
URL: http://aarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0