Känslan när man vaknar och de första som händer är att jag tabbar mig..

Som vanligt tabbar jag mig på morgonen, vilket är då jag inte är på humör. Så då blir hela dagen fel och jag orkar inget på morgonen heller. Blir bara arg, kaxig, och skit mot alla. Men skönt att det snart är fredag!
Bara en dag kvar.. Vilket går ganska snabbt, så det känns skönt!

Igår satt jag och skev med en grymt snygg tjej, Emma. Satt och diskuterade en massa med grejer och kom fram till att den 4 maj, ska hon och ja gå på bio premiären av filmen "älska mig" tror jag de var. Har sett den ett antal gånger, man kan inte sluta kolla på den utan den är då jäkla bra. Så det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Clara - T O P E L I T E

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Kram

2012-04-26 @ 20:45:01
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0