Skärpa mig nu!

Nu blir det verkligen skärpning på mig. Inte bloggat på några dagar & timmar. Ajjabajja.

Tänkte lägga in ett inlägg förut men fick inte tiden till att räcka.
Men i alla fall.. I fredags kom Annie med hem tills idag. Igår var vi verkligen trötta, så somnade runt halv 12, 12 där någon gång. Gjorde lite pinsama grejer osv, men behöver vi inte ta här & nu.


Runt halv 12 idag, körde vi hem Annie, och hämtade Matilda, och åkte till Resö camping, för att städa campingen från barr & kottar.. för laget.
Så kom dit runt 12, och slutade klockan 3, vilket räckte STORT. Kan säga att på två meter var de 4 högar med barr, & de blev 10 svarta sopsäckar BARA på det, & det var ju typ en STOR camping.
Det var ju ganska skönt att de inte BARA va vi som städade utan det var ett eller två andra lag, + våra föräldrar.
Så när man kom hem satte man sig framför datorn & slutade med att jag somnade mitt framför datorn... som vanligt då. Inget nytt direkt, efter en stund vaknade jag & gick ut på en promenad, och gick en sväng upp till katterna jag passar, så nu har alla fått mat, förutom mitt egna lilla djur, som jag ska ut och ge alldeles strax.
Känns som om jag kommer sova som en stock ikväll. Helt ut sliten.
Men blir nog vara vaken en stund till innan man går och sover.
Snart ska ja ner & fixa till slingningen som ska bli. Eller hoppas det blir idag, annars blir det i morgon.


På måndag, blir det skola igen som vanligt, och efter det åker jag till Bullaren, för att spela första serie matchen. Hoppas det går bra! Skulle tro att Annie, kommer med upp, och kollar, och fler kommer säkert. Så på tisdag har jag träning som på torsdagen också, och på söndagen har jag match IGEN. T A G G A  fotboll hela veckan.
Och på måndagen drar jag, Annie, Alexandra, & Stina med Bhallen till L I S E B E R G !
Kan de bli mer awesome eller?
Veckorna som kommer, ser jag verkligen fram emot.


Ledsen för ett riktigt rörigt inlägg. Blev allt i ett, men hoppas det går bra för denna gången.
Ska bli mer ordning på det så snart som möjligt.
Men nu ska jag fixa lite annat osv. Lägger in ett inlägg sen hur slingningen blev eller om något annat, vi får se på de du.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0