Tisdag 24 April.

Dagen slutade inte alls bra, tänkte satsa på en bra vecka, men tror jag kan glömma detta.
Bara morgonen var verkligen ett stort skit, med stora bokstäver.
Hade idrott första timmen, då vi skulle ha ett "konditions test" vilket var awesome, men bara det.. jag hade glömt skorna hemma, eller jag hittade dom inte + att jag har gjort illa mitt knä. Men körde på & fick mig ett MVG, eller ett A, om man säger rätt.
Sedan hade vi matte prov, vilket jag heeelt hade glömt bort förens min klasskamrat sa att vi hade prov imorgon (idag). Så igår fick ja repetera allt lite sabbt och göra uppgifer, men tror du f*n inte att jag får hjänsläpp mitt på provet.. Så allt gick åt skogen ungefär, vet inte mitt betyg, men lovar er att jag kommer får göra om det.
Och hoppas att jag klarar det då, men det blir tvek.

Nu på kvällen har ja pluggat lite fysik, eftersom vi har prov i det i morgon bitti. Ursh!
Gillar det inte alls.
Men kan alllt ganska bra, så nu kan inget gå fel, annars vet ja inte vad jag gör.
Min mammi hade sig ett "ljus party" här, med sina vänninor. Alla mina lärare var här osv, lite pinsamt.
Jag satt barnvakt i typ 2 timmar. Helt slut just nu.
Så nu ska jag ta och byta om, fixa mig och lägga mig i sängen en stund, skypa lite kanske?
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0