Träning- Check!

Känslan man får när man kommer hem efter en härlig träning, och det står pizza på bordet.

Precis ny duschad och fräsch. En ansiktsmask på och nu, film.U N D E R B A R T.
Helt spagetti aktig i mina ben just nu, efter en hård löpar och styrke träning.
Fick springa en hel del, men behövs för min del. Sedan lite styrka, behövs också. Så alltid en skön träning, + att rensa huvudet gör gott. Och självklart en stretching efteråt!


Skolan har varit helt okej, som vanligt. Det var riktigt kallt ute, så fick vara inne för det mesta.
Blev ett litet köp i fiket med Emma, en muffins. Så satte vi oss och pratade. Sedan har det varit lektioner hit, och dit.


I morgon är det onsdag, vilket betyder kort dag. H Ä R L I G T.
Efter skolan så tror jag det blir att vara med Annie en stund, vet inte riktigt vart, men yes!
Så efter det ska jag nog ut och springa en bit, för att få bort all tränings verk i ben osv.
Kommer upp inlägg från mobilen och bilder skulle jag tro.




Nu ska jag ta och lägga mig till ro, koppla av, och kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0