Vad är det för fel?

Blir bara tröttare och tröttare nu för tiden. Inte ens ork för att hjälpa mamma.

Det är söndag, och självklart är man trött. Men såhär trött som jag är nu, har jag inte varit på länge.
Men skönt att veta att jag inte har någon tid att passa, då man måste gå upp, utan bara ligga i sängen i en hel vecka med sov morgon. Helt underbart skönt. Så vet inte riktigt vad som  är problemet? Finns nog någon anledning. Uppe sent? - haha, nja.. nej, eller jo.
Men någon gång måste man få vara trötter.

I alla fall, som jag har sagt tidigare så är det ju lov hela veckan. Vilket är skönt.
På torsdag så åker jag, Annie, Alexandra, & Cassandra skulle jag tro, till Göteborg och har det riktigt mysigt.
Självklart glömmer jag inte bort er så klart, utan har ju med mig mobilen och vi kommer självklart att updatera bloggen, men bilder och text.

image description

Then nothing goes right, go left.

Kommentarer
Postat av: Moa<3

hej nu är veckans blogg tävling avslutad ! kika in för att se om det blev du ---->http://meisy.blogg.se/2012/april/veckans-bloggvinnare.html#comment



ha en bra dag kram !:D

2012-04-08 @ 19:01:29
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0