WHOOOHOOO!

I morgon blir de dra till Alexandra, med Annie.. IGEN.


Tar oss en sväng hemma hos Alexandra tills på Torsdag. Så blir inte allt för sent för att lägga sig. Innan 12 för mig tack. Så man får sin skönhetsömn ordentligt. För klockan 8/9, blir det upp & äta frukost, klä på sig, sminka sig, osv.. duvet.. alla tjej grejer? Runt 10.40 ska vi vara nere vid buss stationen & sitta på "greta" bussen, så är framme vid tåg stationen runt 10.55 & klockan 11.00, går tåget mot GÖTEBORG, och vi sitter självklart på tåget.
Jajjamensan! Detta ser man fram emot.
Hela garderoben är "utplockad" på det jag inte andvänder, eller är intresserad av & är på väg till andra just nu. Så nu blir det verkligen att få in nya byxor, tröjer, undekläder osv... i garderoben.
Så tänkte kolla upp lite kläder jag tänkte köpa, eller är intresserad av, som kanske kommer med hem i påsarna. Eller om de finns något jag vill köpa så klart, men det borde det göra, annars blir det sad face.


Jag har faktiskt inte så himla mycket att berätta om dagen. Bara varit hemma, och hjälpt mamma & pappa.
Fixade ett fotoalbum till pappa, med hans möbler han ska göra om & så. Så det var snyggt det med!
Riktigt stolt faktiskt. Har tyvärr ingen bild på det, men får försöka få fixat ett.
Så nu ska jag börja plocka ner det lilla jag ska ha med mig till Alexandra. Eftersom vi ska till Göteborg efter så vill man ju inte ha så mycket grejer att bära när man är i Göteborg. Så blir att ta på sig det man ska ha på sig på den dagen. Awesome!

image description





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0