Andra dagen!

Andra dagen avklarad! Känns riktigt härligt! 
Dagen såg ut ungefär såhär: 
 
Började med matte, där vi gjorde klart pappret med uppgifter och kollade igenom pappret vi gjorde klart igår. 
Därefter var det no, då vi fortsatte prata om atomer och skit. Gick dock 20  minuter tidigare för jag skulle till tandläkaren, som ja berättade. När jag kom tillbaka var det att springa till språk, då vi fick material och annat. Efter det var det lunch, och vi stack och käkade, direkt efter gick jag och Emma till Konsum och köpte glass! ;D 
Bjöd på en glass till emmiz! Därefter blev det ner till skolan igen och in på so. Ska börja om andra världskriget. Tröök, menmen, och sista lektionen var det bild som gällde. Det var bara chill! 
 
 
Så när jag kom hem så började jag laga plättar och smsa med Stina! 
Stackar'n, inte lätt nu med allt som har hänt! Tycker så jävla synd om henne, och har rätt att vara sur! Älskar dig hjärtat! 
Men ska nu kolla film! 



P U S S & K R A M  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0