Dagens inköp!

God kväll sötnosar! 

Dagen blev knappt så som jag trodde den skulle bli. Efter jobbet skulle jag egentligen till Alexandra, eller till Göteborg. Men det kändes så dumt om man skulle komma till Alexandra och sedan åka hem nån timma efter, så vi sa att vi skulle vara en annan dag, och längre. Så följde med mamma till Hamburgsund, där vi skulle hämta lite grejer, och så passade vi självklart på att gå in på Hamburgsunds skor! Få fick med mig ett par sneakers hem, för 400 kr. Helt okej och tack mamma! 
Sedan far vi direkt mot lilla Tanum igen, där mamma skulle klippa sig. Så jag gick ett litet ärende så länge, så köpte mig ett "finn medel" och en mascara. Va verkligen på tiden att köpa en ny mascara, har inte haft någon på evigheter. (inte för jag sminkat mig, men alltid bra att ha en.) 
 
 
En toppen dag med mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0