Fotografering idag! ♥

Var ute och fotograferade med Stina förut. Vi hade inget planerat så tänkte vi alltid göra det vi båda tycker är roligt = fotografera. Så fixade mig iordning lite grann, och tog kameran med oss. Gick en sväng dit vi brukar. Fick med oss en hel del bra bilder på oss båda faktiskt. Känns ju lite "pinsamt" att gå och lägga sig redan nu, så tänkte redigera lite bilder, och sen gå till sängs! 
 
Mamma och pappa är inte hemma, utan är ute med kompisar ikväll! Så ikväll fixade jag mat till både mig och min bror. Snäll mamma som även köper lite godis till oss också, så det blir lite fredagsmys iallafall! Så hoppas snart dom kommer, har knappt varit hemma idag ju, så skulle vara roligt om jag kunde få säga hej för första gången idag till dom.. xd 
 
Men morgondagen vet jag inte vad som står på listan. Ska ta det lungt och städa rummet lite, sedan blir det kanske vara med Stina igen? Kanske fota lite imorgon med? Men får se på det imorgon! 
 
 
 
Jaag! :D 
 
Mitt hjärta!♥
 
Bästa vän!♥ 
 
 
 
 
P U S S & K R A M ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0