God Morgon! ♥

Sovit gott? - Har sovit som en gud i men ny bäddade säng! Vaknade halv 10 ungefär av min bror gick utanför rummet. Så gick upp och käkade frulle, borstade tänderna, och klädde på mig lite slapp kläder. 
 
Dagens planer idag var egentligen att vara hemma och ta det lungt, städa rummet lite osv. men för 5 minuter så fick jag ett sms av Matilda. Så kommer Matilda ner en sväng och så får vi se vad som händer! Sen får vi se vad  som händer senare på eftermiddagen/kvällen. Dyker alltid upp något oplanerat. 
 
Men nu ska jag fixa lite tidinställda inlägg under dagen. Låter det bra? Tycker jag allt. 
Älskar er tjejer! 
 
 
 
P U S S & K R A M ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0