Gud..

förlååt!
Hela dagen har gott och har inte hunnit med ett ända blogginlägg. Det är hemskt
Har varit ute och hjälpt mamma & pappa hela dagen, vilket betyder TRÖK. Men eftersom jag måste "hjälpa" till hemma så var det inget att gnälla över. Så har varit ute ungefär hela dagen och arbetat, och nu har jag fixt kvällsmat till resten av familjen. Så nu hoppas ja att jag kan få "ledigt" det sista. 
 
I morgon är det Måndag, och det är första skoldagen! :o 
Kanske låter lite galet, men jag vill faktiskt till skolan? Visa vad just jag går för! Men serriöst, visa alla andra att jag kan allt det dom andra kan! Men inte bara det, utan verkligen träffa alla vänner, var ju åratal sen man såg alla vänner, känns det som!
 
Snart ska jag ta fram naglacksbortagning och ansiktsmask osv. Ha en "mini tjejkväll" med mig själv. Alltid lika roligt! Haha! Men ska fixa tidinställda inlägg också innan sängs, så nu får jag öka lite granna. 
 
 
 
(sorry, google bild.) 
 
 
 
P U S S & K R A M ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0