Ibland är allt skolan chill!

Hejsvejs!
 
 
Plockat upp disken, badkläderna, fixat i köket lite grann, osvosv. Mammi är inte hemma, så då blir jag "mamma", som ska laga mat, osv. Mamma kommer hem imorgon någon gång under dagen. Hon är på Rannebo med sina elever. Så fullpackad var hon när hon åkte idag. Ointressant men JA. 
 
Dagen tillbringades i Strömstad med min underbara klass och självklart dom andra två underbara klasserna, 9A och 9C. Först delade vi in oss i tre olika grupper, och ena va dom som skulle bada ute, och den andra va dom som ville bada inne, och tredje som som skulle göra simtestet. Och eftersom jag redan hade gjort simtestet behövde jag inte göra det, så valde att vara ute. Ute fanns det bastu som man kunde värma sig i, (fast det finns det inne också, men inte samma sak.) som tur var! Men gaaaalet kallt var det. det blåste och det var bara 17 grader, så slänge mig i först, och sedan bastade det sista. Direkt efter duschade vi av oss, samt klädde på oss, och gick bort dit vi skulle äta. Där fick vi 2 hamburgare var för den som ville ha. Så käkade lite snabbt och sedan gick vi på stan det sista.
 
Gick bort till godisbolaget och köpte godis och dricka för 89kr.. FATTA? 89kr för typ godis och en dricka? det är sjuukt! Aldrig köpa mer godis, detta va de sista för mig! Fast kan bero på att det var en del godis i påsen. 
ÄLSKAAAR godis så..haha, inte undra på hur jag ser ut..
 
 
13.50 gick bussen hem till lilla Tanum igen. Eftersom det var Göteborgs bussen (den jag åkte med när jag jobbade) så är det alltid en massor med folk på den, så det var ju smock fullt, en del fick stå upp också! :D
Men när vi kom till skolan var det 20 min rast och så skulle vi kolla på en jävla film.. palla verkligen inte. Och jag skojjar inte, den lektionen var inte jag vid liv. Emma satt och petade med med en penna i örat och på ryggen osv, medans jag " sov". Så jävla trött.. 
 
Så ska ta och lägga mig en kvart, halvtimme sedan blir det plugg och plugg och lite mer plugg, samt laga mat! 
 
 

 
P U S S ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0