Kvällens planer!

God kväll alla bloggläsare! 
 
Sitter just nu helt forever alone på Stinas rum och väntar på henne. Nere och fixar lite granna, så tänkte slänga in ett inlägg om kvällen. 
Som jag har skrivit på några andra inlägg så var vi ju på Nordby, och efter skulle vi egentligen åkt hem till lilla mig. Men som vi har hört från alla olika håll så var det match i Grebbestad för A-laget. Så både Stinas mamma och pappa + broder skulle ner och kolla, så vi tänkte dra ner med och kolla. Så efter matchen, kör hennes familj hem oss till mig! Och där tillbringar vi natten och morgondagen. 
 
Ni ska även få upp ett inlägg på kläderna som jag köpte idag! 
Men nu ska jag fixa mig lite inför kvällen och sedan så blir det väl att chilla lite granna! 
 
 
P U S S & K R A M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0