"Mini" kväll med mig själv!♥

Nu är klockan kvart över 8. 
Tänkte så smått ta och ta hand om mig själv lite nu ikväll. 
Börjar ta fram lite ansiktsmak, och bodylotion osvosv. Har inte så mycket att fixa, ganska skönt. Gjode det mesta i fredags, och duscha gjorde jag förut, samt platta håret. Så ansiktsmasken och smörja in kroppen♥
 
 
Så hur ser morgon dagen ut?- Klockan ringer runt kvart över 6. Och jag drar mig upp ur sängen och hoppar in i duschen en snabbis(15min). Plattar om håret en snabbis, klär på mig, kvart i 7 äter jag frukost, klockan 7 borstar jag tänderna och sminkar mig, sist men inte minst, kvart, tjugo över 7 ska jag försöka hinna blogga. 
Och jag vet redan nu att detta inte kommer att hålla, för jag är ganskaaa seg på morgonen. Klockan 8 tar jag iaf cykeln ut till bussen och väntar en 5,10 min på bussen. Sedan från 20 i 9 till 20 över 4 går jag i skolan, och ska försöka fixa lite inlägg under dagen. Därefter blir det hem med bussen, käka snabbt och packa fotbolls väskan, sedan fara in till Tanum, för match! Snacka om taggaaad?! gaah! Möter Henån, så får hoppas det går vägen! 
 
Ojoj, nu tickade klockan snabbt. HAHA! (kvällshumor..) 
Men som sagt bloggar imorgon på morgonen, osvosv. 
 
 
G O D N A T T & S O V S Ö T T ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0