Mys framför tv ikväll!

Precis varit ute och gett kaninen mat och fixat lite i trädgården. Och nu satt mig tillbaka i soffan och kolla på Robinson! Älskar det programmet. Om jag hade varit tillräckligt gammal och hade chansen att vara med så hade jag lätt varit med! Hade varit fett roligt!

Planerna i veckan tror jag inte blir så speciellt mycket med. Något då och då, sedan kommer det upp något oplanterat osv. Men ser ungefär ut såhär:

Onsdag- vara med Emma, käka pizza och fotografera. Bara hon och jag, mys!
Torsdag- vara hemma!
Fredag- åka eventuellt med stina till torp!
Lördag- vila.
Söndag- vila.

Så det blir en ganska lugn vecka.

Men nu börjar Robinson, så brb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0