Ojojoj..

Ber om ursäkt att det inte har kommit upp inlägg under dagen! 
 
Men som ni vet så var Stina här från igår tills idag! Riktigt längtat efter den tjejen. Först åkte hon till Spaninen och då var jag hemma och var ledig, sedan åker jag till Frankrike och då är hon hemma, så har blivit att vi inte har träffats, så nu tog i en "lång helg" tillsammans, och gjorde de vi gillar att göra! SHOPPA + FOTBOLL! 
 
Så idag vaknade vi upp halv 11, men låg kvar tills klockan var 11 ungefär. För sent att gå upp alltså. Det är skola snart och då går man upp kvart över 6 och nu går man upp 11, hallå? nej, blir att sätta klockan på 08.00 dom sista dagarna. Iallafall, så gick vi och käkade lite frulle, som satt gött i magen. Direkt efter det gjorde vi iordning oss och sedan började jag röja upp lite på rummet. La oss sedan och kollade på Johan Falk - GSI. Så sjukt bra filmer!  
Det var ju så fruktansvärt varmt ute idag? Så vi visste inte vad vi skulle göra, utan la oss inne istället. 
Och runt klockan 4 kom hennes pappa och hämtade henne.
 
Hoppade in i duschen och gjorde mig ren och fräsh. Hårinpackning och raka benen, osv. Och nu ska jag fixa naglarna och ögonbrynen, så är jag strax färdig! 
 
 
 
(Obs, ni får bilderna på kläderna en annan dag, eller ikväll!)  
 
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0