SHOPPING TODAY!

God morgon! 
Sovit gott? - Har sovit själv som en gud, brevid Stina inatt. Vaknde för 20 minutersen ungefär. Så ska snart ner och äta lite frukost, fixa oss osv. Sedan runt klockan 12, rullar bilen mot Nordby! Gaaah, va taggad jag är för shopping! 
Ska shoppa en massor idag! Pengar ska rulla, men inte för mycket! 
Kommer komma upp tre tidinställda inlägg under dagen, och sedan får jag fixa lite när jag kommer hem. 
Efter Nordby, kör Susanne hem mig och Stina till mig. Vilket innebär att Stina ligger över hos mig tills Torsdag. Awesome! 
Kommer upp inlägg när vi är på nordby från mobilen, eller så kommer det bilder ikväll istället. We will see! :D 
 
 
P U S S & K R A M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0