TAGGAAA! :D

Gaaaah, vad taggad jag är! Om 1 timma ungefär drar jag till Hedevallen för samling innan match! Fatta hur j*vla taggad jag äääääärr?! Varken tränat eller vart med på match, först förkyldning och sedan ont iknät. Inte det ena så är det andra. Men hoppas på det bästa! 
 
Skolan harvarit riktigt bra idag! Lite smått långtråkig osv på en del lektioner, menmen. Nu har vi inte direkt någon dag i skolan kvar, inte med lektioner iallafall. Imorgon går bussen till Strömstad runt kvart i 10. (troor jag) 
Då vi ska göra simstest, eller dom som inte har gjort det ska det och dom som redan har gjort det ska få "leka". haha, lite larvigt låter det, men yeye, alltid kul att "leka"! :D 
 
 
Men nu ska jag fixa lite med läxor och sedan börja packa ner fotbollsväskan! 
Så hörs vi senare! Pussar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0