Väntar på att...

Stina ska ta och vakna!
Har ni sovit gott? - jag har sovit underbart!
Går dagen igår va helt awesome!
Tiden i skolan gick ganska snabbt faktiskt. Och direkt efter skolan gick jag, Stina och Johanna till Ica köpte en ben&jerry! Runt 20 över 3 kom bussen som gick till torp! Åkte dit och när vi kol dit gick vi raka spåret till donken och käka, alla va vrål hungriga.
Direkt efter börja SHOPPING! :D
Det fanns knappt något snyggt, kanske någon en stakad grej. Fick iallafall med mig lite kläder och smycken. (bild kommer sen)

Idag vet jag inte vad som händer. Det regnar för fullt och mulet.. FML..
Men får försöka hitta på något roligt!

P U S S & K R A M !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0