Annie today! ♥

Precis kommit hem från en toppen dag med Annie♥
 
Som ni såg i det GRYMMA videoinlägget förut så sa jag ju att jag skulle blogga när jag kom hem, och jovisst! 
 
 
Åkte till Annie runt kvart i 7, där vi gick raka spåret upp till datorn och la in bilder, fixade lite osv. 
Därefter ut och hoppa studsmatta för en gång skull, och så kom självklart hennes lilla syster och ville vara med, men så beslutade jag och Annie, att vi skulle sponera på dom små.. så störda som vi är.. 
Så allt slutade med att svett rann ner från pannan och fick byta kläder.. Helt slut efter ha sprungit som galninger, för att ha blivit jagad.
Efter en stund gick vi till lekparken för att träffa Oliver en stund. Lirade lite fotboll och snackade, runt halv 10 gick vi hem. Såhär rolig dag! Toppen dag! ♥
 
Så nu har jag precis pratat klart med Oliver, så himla go kille de! ♥
Som ja sa i videon så skulle ni få upp bilder med, men har bara två redigerade så får se dom andra en annan dag. 
Bästavän! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

toppendag , älskar dig! :D:D<3

Svar: Helt toppen, hjärtat! :D <3
Rebecka♥

2012-07-11 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0