En av mina bästa dagar♥

God kväll fölket!♥
 
 
Som det står i rubriken, " En av mina bästa dagar ". Så himla undebart glad. Efter 2 hela år, så fick jag träffa mina kusiner idag! På 2 ÅR har jag inte träffat dom. Tiden har bara rullat och tickat iväg. Har haft tanken att skriva till dom, men aldrig hänt! Hemskt faktiskt, det är mina kusiner. Men today! 
Så himla förbaskat glad! :D Bestämde att vi skulle komma ner till Göteborg och träffa dom nu så snart som möjligt. Hoppas på det bästa! 
 
 
Så jobbade till 20 i 2 idag, och fick springa till bussen. Mamma hämtade upp mig vid bussen som vanligt, och raka spåret hem och byta kläder, även fräscha upp mig lite. Runt halv 4-4 kom kusinerna och åkte hem för 1 timma sedan. Hade förändrats så himla mycket, och det är bara på 2 år lixom. 
Eftersom det har varit riktigt kvaft ute så har vi knappt orkat vara ute. Alldeles varmt och kläderna klibbar på en. Ursh! Så var inne och spelade Wii, ungefär hela tiden. Efter en stund gick vi ut och hoppade lite studsmatta, men blev varm fort, så gick in och spelade kort och hade de allmänt gött! 
 
Så nu sitter man här ny duschat och fräsch, med en blåbärs smootie såklart! Tänkte kolla lite film alldeles strax. Jag har blivit helt kär i "Johan Falk" filmerna! Så himla bra, älskar dom! ♥
 
 
Tänkte ni skulle få lite veckans planer! 
 
 
Onsdag- Jobb, och kusinerna kommer! :D 
 
Torsdag- Jobb, mot resö på träff med innebandy laget för fan! 
 
Fredag- Jobb, Stina kommer! :D 
 
Lördag- L I S E B E R G ! :D 
 
Söndag- Hjo, här kommer jag! :D 
 
 
 
P U S S & K R A M ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0