God morgon!♥

Precis gjort mig iordning, och ska snart åka till bussen. 
 
Gjorde lite ändringar angående tiderna för jobbet igår. Så vid denna tid brukar jag sova nu, men eftersom vi ändrade så skulle jag komma en timma tidigare, för att tjäna mer pengar. Så 4 timmar om dagen verkar det som att de ska bli. Alltid något, och det är pengar jag vill ha så. 
Så klockan halv 7 ringde klockan idag, och jag gick upp duschade av mig lite snabbt och sedan fixa håret, smink osv osv. Och 08.50 går bussen, så en stund kvar. Börjar alltså halv 10, en halvtimme innan det öppnar, för att jag ska damsuga och fixa innan alla ska komma. Inte direkt det roligaste, men har jag något val? 
 
Efter jobbet blir det direkt hem och städa mitt rum, och därefter sätta mig vid datorn och kolla lite inredning som ska inköpas till rummet, dags att göra om rummet förstår ni! Jag gillar! :D 
 
 
Har inte fått en bra bild på färgningen, men det ska komma upp! 
 
 
 
 
 
P U S S & K R A M ! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0