Inser det inte förens nu...♥

Satte mig precis vid datorn efter en enormt skön dusch. 
Kollade bara mobilen lite snabbt också och kollade om jag hade fått något meddelande och hade fått 3 meddelande ena va från en tjej som verkligen betyder SJUKT mycket för mig. Det sjuka är att vi har knappt varit i sommar, kanske 4 gånger, vilket är helt sjukt. Har alltid varit minst 1 gång i veckan, men nu vet ja inte va som hände? 
Jag vet att hon läser detta, och helt ärligt talat finns de bara 4 ord till dig. Jag Älskar Dig, hjärtat!
Om två veckor åker hon till Spanien med Johanna, och shit va jag kommer sakna Stina, och självklart Johanna också!
 
 
Men om jag ska berätta om dagen då.
Klockan ringde halv 7, men gick upp klockan 7 och klädde på mig, käkade osv. Runt halv 9 åkte vi till bussen, där vi fick vänta en kvart, va lite tidiga. xd 
Känns så HIMLA skönt att den 3 Augusti slutar jag och innan så är jag ledig en massor, så har exakt 6 dagar kvar att jobba! Så himla sköönt! :D 
 
 
Hittar hennes blogg här♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0