˜ Jag blir hellre döv än att höra att du är otrogen ˜

Dålig uppdatering på det sista, jag vet. 
 
Men igår kväll blev planerna helt annorlunda. Som jag skrev skulle jag ha varit hemma hela kvällen och städat rummet, och bara chillat. Men runt halv 5 får jag ett sms från Alexandra och frågar om vi ska sova i våran båt. Så igår runt halv 8 åkte vi ner till Grebbestad och hämtade upp Alexandra och sedan mot Edsvik, där båten stod. 
Vi gjorde iordning det vi skulle sova på och satte oss sedan och pratade en stund. Runt halv 10 kanske, tyckte vi det var dags att bada, så gick till badplatsen. Knappt 100m. Och tog oss ett kvällsdopp. Helt undebart skönt var det, fösta doppet är alltid kallast, men denna gången var det inte så kallt. Så runt halv 11, 12 gick vi tillbaka till båten och klädde på oss varma kläder. runt halv 1 började vi frysa lite så la oss under täcket och pratade en MASSOR. Om allt möjligt, från killar till ja gud vet. Så idag runt 10 kom mamma och pappa för att hämta oss. Vi hade ju ingen toa i närheten så fick hålla oss över 1 natt. Va tror du de första ja gjorde när jag kom hem? Så när vi kommer hem frågar mamma om vi vill med till Torp och de är ju självklart! Right? :D Så hade typ 1 TIMMA på oss.. Ont om tid.. Hade ju världens största morgonfrilla.. ajdå. Men vi hann med panik och stress. Och hamnade vid torp runt halv 1. Hittade inte något som jag verkligen ville ha utan det var bara något litet eller så. Fick med mig ett par nya jeans iallafall för 500 kr. Tack pappi!♥ och en prafym som jag verkligen ÄLSKAR! 
Och blev lite foton när man kom hem. Stack ner till ett hus och fotade lite granna♥
 
 
Så helt enkelt en toppen dag igår och idag! Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0