Just 6 days left!

Glömde berätta igår, att det är bara 6 dagar kvar att jobba och sedan är jag FRI! Dock ska jag ut och resa, till Frankrike två veckor innan skolan. Passar bra att vara brun när skolan börjar! Men iaf, tråkiga är att jag kan inte vara med kompisarna den veckan, och nästa vecka åker jag på cup i Halmstad med bästa laget! Love! But just in 4 days! Till helgen kommer Malin, de var på tiden. Och sover hos mig från fredag till söndag! Som vi HOPPAS på blir det Liseberg på lördag! Men nu så ska jag återgå till att promenera till jobbet, alldeles strax i Strömstad! P U S S & K R A M !


Kommentarer
Postat av: io

fin blogg :)

Svar: Tack :)
Rebecka♥

2012-07-17 @ 09:57:27
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0