Klockan tickar iväg nu!

HEEELLOOOW ESTLAND!
 
Varit hemma en bra stund nu, men inte orkat blogga förens nu. 
Jobbet var lika tråkigt idag som alltid, så inget ovanligt där! :D Riktigt skönt att jobbet snart är klart! 
Mamma fick ett samtal förut och frågade om jag var sugen på ett litet jobb nu det sista här på sommarlovet. (Wohoo, lite najs ändå att bli frågad TVÅ gånger, medans endel inte blir frågade alls + jag är ju inte ens 15..så?) Nej, men nu var jag inte snäll, sorry. 
Satt nere vid matbordet förut med Mammi och kollade på lite smycken från Pandora, så sjukt snygga berlocker (stavning), ringar, och allt. Men får se om det  pluppar upp något på mitt armband! :D 
 
 
Men nu tickade klockan väldigt snabbt, dags att byta till fotbolls kläder och fotbolls skorna på! 
Fotboll + Sol = Kan de bli bättre? :D 
 
 
 
P U S S & K R A M ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0