Störda dator!

Gjorde mig ett "lång" inlägg förut, och skulle precis lägga till en bild.. Men tror du inte datorn stänger av sig av sig själv?! Så himla typiskt att det ska hända när jag har gjort ett långt inlägg och skulle iväg till jobbet, så jag sket i det. Så ledsen för inget bloggade idag på morgonen! Dagen började riktigt jävla dålig. Hittade inte mitt buss kort så missade bussen.. Mamma fick köra mig..-.- Så hon var ju inte direkt glad eftersom hon hade köpt busskortet för 600 spänn, eftersom de va ett fritidskort.. FML! Så måste verkligen hitta det annars är jag död. Sedan va allt bra annars, precis satt mig på bussen och ska hem. Runt 5 åker mamma och jag till Rasta för att hämta upp Alexandra och sedan mot bullaren på träning! Blir kanske bad efter, om jag orkar! Så himla gött, imorgon blir det ut och springa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0