TAAAGGAAAD!

Sorry, dålig updatering, men fick reda på en HEMSK grej förut, som jag inte vill ska hända egentligen. 
 
Väskan packad och jag har lagt mig i sängen för sova alldeles strax sova. 
I morgon ringer klockan 7, då jag fixar det sista till packningen och runt tio över 9 är jag i Tanum. 
Såhääär taggad för cup i 4 dagar, dock kommer jag inte kunna updatera så himla mycket, men jag ska försöka göra så himla bra inlägg som möjligt när jag har tid, det kommer väl bli några i bussen dit och när vi kommer dig osv. 
 
 
Idag var det verkligen den värmen man ville ha på HELA sommaren. Så Matilda kom ner en stund och solade 2-3 timmar i solen, gjorde allt gott. Och runt halv 7 åkte vi och badade en stund. Riktigt skönt i vattnet, lite kallt i början, men annars underbart! 
Så nu ska jag sova och vara pigg tills i morgon bitti. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0