Tisdagen 3 juli!

God morgon sockertoppar! 
 
Ny dag och nya tag! 
Jobb som vanligt idag till klockan 2, och därefter till Tanum och ta spruta! 
Ursh, HATAR, verkligen HATAR att ta sprutor. Så detta gillar jag inte. Men efter det så blir det att mamma kör ner mig till Grebbestad, där jag möts av Palm och Sebastian! Så chillar vi en stund där och runt halv 8 då börjar BIIOOON! Så himla längesen jag var på bio. Så detta kommer bli grymt! 
Skulle kolla på typ " Spider man", den nya.. Hahah xd 
Gillar ju verkligen detta också, men allt mysigt att gå med dom två! :D 
 
Men nu ska jag snart av bussen och skynda mig bort till jobbet och hoppas att tiden går snabbare idag än det gjorde igår! 
Detta inlägg blev SJUKT sepe! Men eftersom inte blogg appen funkar så måste jag in på safari och söka på vanliga hemsidan, vilket dampar.. FML! 
 
P U S S & K R A M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0