Första dagen på jobbet! ♥

Morgonen såg ut ungefär såhär. 
Vaknade av klockan som ringde kl  08.00. Gick upp och gjorde mig i ordning och runt 9 åkte vi till Konsum och fyllde på mitt busskort med 200 kr, därefter mot busshållsplatsen och väntade i 20 minuter, När bussen kom, släppte mamma av mig och jag gick på. Kom till Strömstad runt halv 11, då jag gick till jobbet. 
När jag kom dit lämnade jag alla mina grejer inne i personalrummet och sedan möttes upp av en som hette Mailn och Maj. Jätte trevliga båda två. Så dom hjälpte mig och visade vad jag skulle göra osv. Efter en stund runt 1 någon gång, så visade Ia mig kuddrummet och där fick jag lära mig lite granna. Runt halv 13.20 gick jag mot bussen igen, och 13.50 kom den.  Åkte buss hem och där mötte mamma upp mig. Där ifrån åkte vi raka spåret till Matilda. Så mamma släppte mig där en stund och runt 6 kom mamma och hämtade mig.♥
Helt okej dag faktiskt. Så nu ser jag fram emot i morgon bitti.
 
 
 
Men nu ska jag fixa mig, och lite så tills i morgon♥
Super fina Matilda! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0