God kväll! ♥

Nu har jag äntligen tid att få in ett inlägg här.♥
Hela dagen har varit full med händelser. Varje timme ungefär. 
 
Men nu har jag suttit i ungefär över 1 timma och kollat busstider, väder och vad det kostar osv. Fixat med alexandra ocskå, fick hjälpa mig på traven. För nästa lördag är det bestämt. Då drar vi till Liseberg! Underbart, härliga gänget också, ännu bättre lixom. Love! 
Blev lite strul hit och dit, men hittade tåg tider tillslut, vilket kändes bra. Allt är antecknat och klart för lördagen. Bara lite små grejer kvar. 
 
 
Annars har jag haft fullt upp på dagen som vanligt. Jobbat från halv 11 till 2. Inte så länge, men alltid något. Skönt att inte jobba så länge heller. Så i morgon är sista dagen för denna veckan. Det enda negativa är att man får gå upp tidigt och de inte finns så mycket för mig att göra. Men annars är det ganska lungt. 
Efter klockan 2 stannade jag kvar i Strömstad i ugefär 1 ½ timme och satt och chilla lite forever alone. haha xd Men efter en stund gick jag in i lite butiker och kollade och så, och efter ett tag kom mamma och pappa. Hämtade upp mig, så åkte vi och käkade. Åkte och lämnade pappa vid en båt, för att malla, så mamma och jag gick på stan i typ en kvart, för han blev klar. Sedan var det lite shopping dags. Hittade ett par GRYMT snygga byxor, men ej i min stolek. Sad face!
 
Så åkte hem med ett ledsamt ansikte och åt kvällsmat. Runt klockan 6 kom jag på att jag skulle varit på träning. Ajdå.. Känner mig jätte hemsk. Har inte tänat på nästan EN månad. Det är kris i mitt hus, verkligen! I morgon blir det ut och springa skulle jag tro, ett måste! Och måste träna mer nu, annars kommer inte figuren bli så snygg iår. SKÄRPNING! 
Så eftersom ja missade den och inte hittade några byxor som jag var i behov av NU. Så åkte vi till Sportshopen i Grebbestad. Där hittade jag lite allt möjligt! HAPPY FACE! :D 
Jag har växt en bit på brädden så alla mina byxor har blivit försmå. Sad face igen.. Men fick mig ett par nya och två tröjor och en klänning. Så blir jag allt glad igen! Tråkiga var bara att den tjocka tröjan inte var hel, utan en massa trådar som hängde, så mamma ska åka och byta den i morgon. 
Om man lägger ut typ 400 kr på en tröja vill man gärna ha en hel tröja. Men jo tack! 
 
 
Så ja, dagen har varit tummen upp! :D
Bilderna funkade inte att ladda upp just nu, sepe. Så ni får upp dom imorgon bitti. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0