Freeeedag!

Bara vara hemma & ta det lungt idag.
Vara hemma, snacka skype, eller telefon hela kvällen skulle jag tro. Får se något likande tror jag allt det blir.
Var på konfa idag till 4.
Sista gången de var riktigt konfa efter skolan på fredagar, så vi "firade" de lite smått, med att äta godis, och leka en massa lekar. Haha, roligt var det iallafall.
Så nästa gång vi ses då är vi påväg med konfan till Berghem på läääger! Awesome!
Annars har dagen varit awesome. Hade redovisning i Engelskan idag också. Det gick bra, hoppas jag.
Och hade So förhör i kartan idag med. 52/52! Härligt! Känns riktigt härligt!


Imorgon runt halv 11, 11 drar jag mig mot Annie skulle jag tro. Blir en girlsnight med henne och Alexandra.
Kommer bli bäst!
Ni kommer kanske inte få så jätte mycket update, men någon blir det nog allt när jag har kommit dit, eller så.
Kommer bli så himla mycket skratt och vara vakna en lång tid på natten, godis, och cola i käften och vi är glada som fan!
image description
image description
Älskar er brudsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0