God morgon!

Ligga i sängen, men hög musik i öronen och tänka på allt.
Har ni någonsin tänkt hoppa framför ett tåg? - Det har jag tänkt, och tänker på just nu. Undrar va som har hänt om man har gjort det? Hade vart "roligt" att veta vad som hade hänt.



Världens tråkigaste dag på hela veckan.. söndag. Vad händer på en söndag?
Åker till Annie en stund och gör mig lite social. Bestämde att vi skulle ut och gå HELA dagen, eller iallafall några timmar. Sen bara gå in o sova. Härlig idè!
Verkligen kunna gå bara hon och jag, prata om allt och alla.
Bara gå och tänka på allt, få alla frågor svarade.
Hoppas jag iallafall..
Problemet är att jag känner mig inte som mig själv idag. Jag orkar inget. Bara allmänt depp, orkar inte bry mig, ok.

Ska bli riktigt skönt att komma ut och bara gå, prata ut med Annie, vilket behövs NU!
Känner att jag inte pallar mer snart.. Allt är lixom blää just idag.



This is me.

image description

Kommentarer
Postat av: elsa:)

okeej!

Nja jag har ingen aning!;)

2012-05-06 @ 13:05:04
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en finfin söndag :)

Planer för idag? :D

2012-05-06 @ 14:27:37
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0