Härlig dag!

Då var man äntligen konfirmerad. Känns riktigt bra. Dagen har varit fin fin & fått mig riktigt fina grejer här. För några 1000 lappar.
I kyrkan var det nog ganska många som va nervösa. Blev lite fel här & där för några, men inte för mig! Riktigt stolt!
Trodde ungefär jag skulle sabba allt.
Men efter kyrkan blev det hem & käka göttgött! Haha!
Där "firade" vi lilla mig så klart & jag fick öppna lite presenter!
(Har tyvärr ingen bild på det jag fick men kommer nog upp i morgon bitti.)

Så nu har jag kollat på Eurovision, men somna som vanligt så gick & la mig i sängs. Så nu ligger jag här i sängen & bloggar lite från mobilen.
Så snart blir det sova!


Imorgon bitti är det morsdag & vi firar så klart mamma.
Sedan blir det nog en sväng ner till grebbestad och ta sig ett dopp. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0