Liseberg i går!

Ledsen för inget bloggande igår.
Men som ni vet var jag ju på liseberg med bhallen.
Bästa dagen i mitt liv, fick mig ett par riktigt skratt anfall, så kommer leva länge! Åkte ju dit med Annie, Alexandra, Stina. Bästa brudsen alltså.
Kändes som om de blev endel strul sär bland oss ett tag, hemskt ledsen för de. Älskar er allihopa!
Vid 22.00 åkte vi med bussen hem, stannade på donken när vi åkte hem, Annie och jag köpte 12 cheeseburger och delade på. Snacka om mätta?!
Så kom hem runt halv 1 och la oss runt 1 halv 2.
Så vaknade upp hos annie, runt 12.
Och båda blev riktigt irriterande eftersom vi har sovit bort hela dagen..
Så ber gjort ordning frukost och satte och ute, runt 1 kom mamma hämtade mig.
Men hela gårdagen var awesome!
Tack för dagen alla fina människor jag har vart med!


Kommentarer
Postat av: Jag

Haha erkänn dagen har bäst,

Synd med det där om strulet mellan oss men det va bara en Fis i rymden, eller vad säger du Bengt Olof?

Jag älskar dug iaf, puss och hel lever pastej! :D <333333

2012-05-01 @ 15:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0