Sista inlägget tror jag...

Eftersom jag har jätte svårt att veta vad jag ska blogga om på dagarna så tänkte jag fixa mig en "lista" på saker jag ska ta upp varje dag. Eller något varje dag iallafall. Så inte bloggen blir så "tråkig".

Så bloggar om lite skit här nu & så fixar jag "listan" i ett annat ilägg.
Blir la super?

Har vart ute och "tränat" mina "kunskaper" i fotografering. Funkar riktigt bra! På onsdag tror jag de blir en lång promenad med kameran och lära "känna" den bättre, var ett tagsen jag var ute och fota. Så ja, eftersom jag inte har nätverk så bloggar jag från mobilen, där jag varken har bilder från lägret eller från bilderna idag. FML!

Men nu ska jag ner och fixa mig iordning, fixa väskan tills i morgon osv.

Pöss, älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0