Underbart!

Kom hem från träning för några timmar eller något sånt.
Riktigt skönt att träna idag, men varmt var det. Men det funkade bra.

Hela denna veckan kommer blir stressad och jag stressar för varje minut. Går ej att lugna mig, men jag får ta den smällen. På söndag är jag död kan kan jag säga. Ligga ute och sova kan jag nog gissa.


Men i morgon bitti så drar jag ner till grebbestad med Martina och Matilda, för att ta oss ett bad och äta glass osv.

Pluggat som en galning på so nu också, så min hjärna funkar typ inte längre. Så nu blir det bara ta sig en liten stund att slappna av och så, sen blir det till sängs!
Bättre uppdatering i morgon, lovar!
Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0