inget ork alls.

Inte alls humör på att blogga, har inte varit det på hela veckan.

Jag vet inte vart ja ska börja..
Hela dagen har bara varit allmänt piss.
Vaknade upp på helt fel sida redan på morgonen och allt blev bara värre och värre. Hade hel dag på showbiz, där jag trodde jag skulle epxplodera vilken sekund som helst, men fick bara sitta ner ta det lungt, och hålla käft.
Blev irriterad på allt och alla som bara pratade med mig + lite annat som ni inte behöver veta.
Har varit hemma en bra lång stund och sovit i över 1 1/2 timma. Känner mig fortfarande helt förstörd och orkar knappt tänka. Helt väck i hela huvudet. Kraftig huvud värk + mår illa, känns som natten kommer bli hemsk.


--

Men hoppas allt blir sjukt mycket bättre i morgon gör jag PALLAR verkligen INTE en sånhär dag till.
Känns skönt iallafall att det är kort dag och slutar 10 över 1, och efter skolan drar jag ner med Annie, och Alexandra till Grebbestad och badar.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0