~You smile i smile~

God morgon!
sovit gott? - jag har nog aldrig sovit så här gött.
Vaknade kvart i 7 eftersom jag hade ställt klockan. Men bara "råkade" somna om en halvtimme och blev försenad med allt.
Idag är det ju fredag, så blir kort dag i skolan, härligt!
Börjar med svenska först, där vi ska baka kladdkaka, tror jag. Gött!
Sedan ska vi ha engelska. Då ska jag ha mitt engelska föredrag tror jag, eller så ska ja bara träna på det.
Sist men inte minst ska vi ha so, med maj. Där håller vi på med geografi, eller instuderingsfrågor. Där är jag typ klar snart, 10 frågor kvar tror jag.

Men mer update kommer sen, får se om de kommer upp på kladdkakan, om vi gör någon. Pusss!


Btw, fick ett jätte gulligt sms av världens bästa kille! Love på de!


Kommentarer
Postat av: Moa<3

omg vem!!! O.o <3

2012-05-04 @ 19:28:51
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0