1. Om mig♥

Hej snyggingar! 
 
 
Mitt namn är: Rebecka Ofelia Kristiansson. 
Vart bor jag: Jag bor utanför en liten "by" vid namn Tanum. Ute på "landet". 
Hur gammal är jag: Jag är snart 15 år, den 27 december. 
Vart är jag ifrån: Jag är född i Sverige, men min pappa kommer från andra sidan jorden, El salvador som ligger i Central Amerika, eller mellan Amerika eller va man nu ska kalla det. 
Bor med: Med min mamma, Catarina, min pappa, Luis och min storebror, Christoffer. Självklart min lilla kanin också, Piff. 
Mina närmsta kompisar: Jag har som sagt en hel del kompisar och svårt att säga vem/vilka som är speciellt. Men jag har nog några som är mina närmsta vänner, tänker inte nämna ngn utan ni vet nog själv. 
Är jag kär? Ja, supderdupermega kär! 
Vad skulle jag vilja göra när jag blir stor och flytta: För det första så ska jag bli RIK, och för det andra så ska jag ha ett snyggt, mordernt hus, en snygg man och 2 eller 3 ungar, och sista åka utomlands till ett VARMT land. 
Jag älskar: Jag är heeeelt galen i choklad, godis över huvudtaget. Även galen i hundar, åh, vill verkligen ha en hund! 
Vad jag hatar: Guud, jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag hatar disktrasor..:s, samt insekter, (flugor, myggor, spindlar, ormar, och alla äckliga och fula djur) 
Vad har jag för stolek på skor: Jag har lite olika stolekar, beroende på vad för sko det är, men vanliga fall har jag, 38.39.40. Ganska stort tycker jag för en tjej..Jag sliter sjukt på mina skor. 
Är jag bortskämd? Ja, vad ska jag säga.. Jag får pengar när jag ber om det, jag har mängder med skor, (över 11) jag får göra om mitt rum, pappa fixar det, jag har dator, tv, iphone, systemkamera, jag har äkta silver och guld smycken, har en hel del kläder, men använder inte ens hälften. Men vet inte om man kan kalla det bortskämd. 
 
Ja, där va lite iallafall, skulle kunna skiva mer och mer, tror aldrig det tar slut, men orkar inte mer nu. Är det något du undrar så skriv, skriv, skriv! Jag svara så snabbt som jag kan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0