2. Min första kärlek!

Oj, guud! Det tror jag inte ens att jag kommer ihåg! Va årsen jag "hittade" min första "kärlek". 
Och jag vet inte ens om man kan kalla det "kärlek". Ni vet, liten och tror man är så himla "stor" och man är tillsammans med någon, värsta cooolt! :D 
 
Men om jag inte har helt felt så tror jag det var en kille i min klass när vi gick i 4/5. Marcus Mentzer, tror jag det var! Har en massa minnen med han, och guud, han är en underbar kille nu också! Dock går vi inte i samma klass längre, men. Han och jag har varit tillsammans ett antal gånger. Kom inte ihåg hur många, men det var nog över 10 gånger.. haha dör! 
 

Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

14 gånger!! Det kommer jag ihåg ;)

Svar: Haha, va bra då! ;)
Rebecka♥

2012-10-12 @ 18:14:01
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0