Bästa dagen på veckan!

Dagen har varit riktigt irriterande och äcklig. Har varit riktigt irriterad hela dagen, varit irriterad på varje liten sak som går fel. Om inte allt detta, så har allt varit helt okej idag, skönt med fredag! 
 
Eftersom jag har varit så himla grinig idag så tyckte jag att jag skulle göra någon lite glad, och bli glad själv. Så jag har hjälpt pappa, gett kaninen, städat mitt rum OCH min brors. Haha, är så himla söt och duktigt :D 
Så blev precis klar, och nu blir det öppna godis påsen! Är så galet sugen på sötsaker! 
 
Helgen blev lite oplanerad..igen. Egentligen skulle jag till Martina idag, men hon kunde inte, hon skulle fixa massa saker med hästen osv. Så kanske imorgon, beror på! Annars tror jag Malin kommer hit, eller så åker jag till Strömstad med Johanna, Stina och Irma, och efter det kanske sover hos Irma! Bästa tjejerna! Får se hur jag gör!? På söndagen åker jag till Nordby, och hoppar loss! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0