Chillar på livet!

Hahahaha, jag orkar inte med oss ibland. Stod och rakade mina ben i duschen, med kläderna på.. (sepe), så stod jag med rumpan mot Annie, då hon passar på att trycka upp en pinne i röven och jag flyger upp, men samtidigt som de så sätter jag på duschen och det börjar ju spruta vatten i hela duschen, och de var på gränsen till att vi dog! 
 
Sitter i varsin säng med datorn i knät och godis, chips, dricka brevid! 
Båda är ny duschade, rena och fräscha! Underbart! Har varit så himla rastlösa förut, när vi väntade på Amanda och Lisa. Gud, typiskt oss! Satt och filmade när Annie rapade, och sedan när vi dansa, och skulle stå på händer, orkar verkligen inte med oss! Kan försöka att visa en sen! 
 
Imorgon blir det att gå på stan en stund, innan tåget går hem, har inte direkt mycket pengar kvar, men jag gör slut på de sista, så blir de nog bra! Kanske träffa några? Who knows? :D 
Så imorgon ska jag försöka göra lite mer update! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0