God morgon!

Dagen börjar med att man vaknar upp kl. 10.00, av att man måste på toa..FML!
Ska strax ner och börja käka frulle, samt klä på mig, fräscha upp mig!

Får trots allt besök idag av en lärare till mig, haha! Anna Joling, och hennes familj kommer med en lite vovve, en bolognese! Jag är galen i hundar!
Har själv försökt att få mamma och pappa att köpa en hund, så vi har kollat på en bolognese, så vi ska trycka näsan i hunden och kolla om vi känner av någon allergi, eftersom hela min familj är allergiska!
Sedan kommer även fina vännen hit, Martina! Kommer här någon gång på dagen!

Så nu måste jag skynda mig lite grann, bloggen kommer vara rätt uppdaterad, hoppas jag iallafall.
Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0