haha, jag orkar inte!

God morgon! 

Haha, vilken morgon! Snacka om att vi fick stressa nu på morgonen. För det första somnade vi om och missade lite tid. Sedan skulle man ju komma till att sminka sig och göra sig iordning, men det blev ju inte dirket "bra" för man var tvungen att skynda sig. Efter blev det ju frukost, hade inte ens börjat äta förens Annies farmor och pappa kom och skulle hämta oss. Så slängde ungefär i oss maten, och jag kan verkligen inte stressa när jag äter mat, mår så jäkla illa efter jag har slängt i mig maten. Men nog om det, nu ska vi inte klaga! 
 
 
Sitter på bussen påväg till Göteborg, och hunnit komma till Håby. 
Kommer till Göteborg om några timmar eller nåt. Runt halv 11, tror jag. Byta om lite, och sedan mot LISEBERG! As taggad, ska försöka få med Annie, i Atmost Fear! Haha, alltid värt ett försök! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0