Mobil inlägg :p

Hejjagheterrebeckaochjagsugerpåbloggaochharintehafttididag!

Dagen har verkligen rullat fram! Har suttit nu ikväll på en "dommarkurs". Ska verkligen inte bli domare, men det är reglerna för innebandy, so?!
Har suttit från klockan 6 till kvart över 9 och lyssnat på två gubbar som pratat! Verkligen roligt! Fast lite intressant var det, lärde mig nya saker och det är alltid bra!
Skolan var helt okej, fick mina utbrott då och då, men annars ok! Har även haft mina stunder då jag inte kunde sluta skratta!
På sista lektionen (bild) så ska vi filma våra egna film, och tror vi tog över 53 tagningar på MIG! Kunde inte vara seriös, utan skrattade all the time!

Juste, hade även matteprov idag! Gick jätte bra...tror jag! Det var inte direkt svårt! Imorgon ska vi ha b-delen och jag vill inte! DÄR KUGGAR JAG!

Men nu ska jag sova, syns i morgon!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0